Pompa tłoczkowa stałej wydajności
Pompy serii F1
Pompy tłoczkowe serii F1 wykazują wiele zalet przydatnych operatorom dźwigów towarowych, urządzeń hakowych i bramowych, dźwigów i podnośników używanych w leśnictwie, betonomieszarek oraz podobnych maszyn do zabudowy na samochodach ciężarowych. Pompy serii F1 charakteryzują się bardzo prostą i optymalną konstrukcją oraz wyjątkową niezawodnością. Dzięki niewielkim wymiarom gabarytowym instalacja pompy jest prosta i tania.
Najważniejsze cechy pomp tłoczkowych F1:
- wysokie prędkości samozasysania
- ciśnienia robocze do 400 barów
- wysoka sprawność całkowita
- niski poziom hałasu
- niewielkie wymiary instalacyjne
- mały ciężar
Pompa dwustrumieniowa serii F2
Seria F2 stanowi rozwinięcie pomp F1 w wersji dwustrumieniowej, które były pierwszymi na rynku pompami do zabudowy w samochodach ciężarowych posiadającymi oś łamaną i charakteryzującymi się dwoma całkowicie niezależnymi wydatkami. Typowe zastosowania: duże ładowarki na podwoziach samochodów ciężarowych, żurawie leśne, urządzenia hakowe/wywrotki, dźwigo-wywrotki samochodowe, śmieciarki.
Pompa dwustrumieniowa umożliwia optymalizację układu hydraulicznego, pozwalając uzyskać:
- mniejsze zużycie energii
- mniejsze ryzyko przegrzania układu
- mniejszy ciężar
- łatwiejsze instalowanie
- standaryzacja systemów
Pompa tłoczkowa typu T1
Pompa tłoczkowa stałej wydajności T1 została specjalnie opracowana pod katem lekkich zastosowań charakteryzujących się krótkimi cyklami pracy następującymi po sobie w dłuższych odstępach czasu: np. wywrotki samochodowe i małe ładowarki. Konstrukcyjnie pompa T1 jest bardzo podobna do pomp serii F1, ale charakteryzują ją jeszcze mniejsze wymiary.
Główne cechy pomp tłoczkowych T1:
- prędkość obrotowa wałka napedzanego do 2300 obr/min
- ciśnienie robocze do 350 barów
- wysoka sprawność całkowita
- mały ciężar
- niewielkie wymiary pod zabudowę
- trwała i odporna konstrukcja